понеділок, 6 лютого 2017 р.

*

- Як там твоя книга?

А книга писатися сама не буде. Максим пропонував мені якісь там майстер-класи з написання книжок. Може здатися, якби я читав усі ті літературознавчі трактати, які нам пропагували наші викладачі, зокрема високошанована мною пані Олена Галета, моє завдання би спростилося. Але хіба..?)
Літературознавство вчить сприймати літературу, але не створювати її. Створювати її з літературознавства можна навчитися побіжно.

Найкраща наука писання книжок - це читання книжок. Насправді я їх читаю мало. Навіть як для пересічного журналіста, не кажучи вже про пересічного філолога.

Журналістська праця трохи допомагає мені писати без труднощів.
Але постає одвічне питання: Якщо це коштує зусиль, воно мені треба?
Ось чому я досі нічого великого так і недописав... Зате маю купу наробків і з десяток великих сюжетів. Просто ледар, який марнує себе, от хто я.

Немає коментарів:

Дописати коментар