неділя, 5 лютого 2017 р.

"Де ти?"

Гарно вийшло сьогодні на проповіді, як священик з митаревої теми перескочив на тему Адама у Едемському саду і питання Бога до нього: "Де ти?"
"Я люблю грати зі своїми дітьми в хованки. І маленькі діти довго не можуть сидіти в схованці. Вони самі йдуть, чи кричать, чи піднімають руку: Я тут! Діти в хованках більше люблять момент, коли їх знаходять, ніж саме ховання."
Цю аналогію отець продовжує. "Ми маємо бути як діти. І ми повинні хотіти, щоби Бог нас знаходив. І якщо нам здається, що Бог не може нас знайти, ми повинні піднімати руку і казати: Я тут"

Подумав, що кілька разів мене знаходив Бог. І я був там, де мені б не годилося бути. І він мене знову приводив до себе. І що найцікавіше - завжди це траплялося в час такої нестабільності і передчутті змін. Це коли я знаю, що це не може тривати довго, і що обставини можуть змінитися кожного дня. І від того мені хочеться ще більше бути з Богом, ще більше користати з тієї можливості бути з ним близько.. ніби завтра нас знову розлучать.

Немає коментарів:

Дописати коментар