четвер, 2 лютого 2017 р.

*

Колись, два роки тому, коли мав цілий січень вільний і був у той час в Тернополі, часто ходив в тамтешню церкву на Східному. Купив там в церковній крамничці маленький зелений молитвенник. То було якесь дешеве видання, траплялися дублі сторінок, але загалом мені подобався формат - кишеньковий, маленький, дійсно вміщався у кишеню куртки.
Там були деякі цікаві молитви, яких я не бачив у інших молитвенниках. Там була молитва отця Піо після причастя.
Потім у Львові, коли старався кожного дня в обід ходити в Гарнізонний, часто користувався тим молитвенником. Узяв собі його і до Кракова.
І якось в Берліні, коли були ми зі своїм туром Німеччиною, і ще кілька десятків волонтерів СДМ спеціально приїхали на конференцію, там в Катедральному храмі, перед яким ще годину до літургії торгували буддами, я молився ту молитву отця Піо і поділився нею з єдиною землячкою, котра була там. У тому чужому краї тільки ми двоє могли читати цей молитвенник. Було подвійне відчуття - духовного і рідного.
Отець Піо завжди вселяє відчуття інтимності у молитву. Молитва це не просто духовна розмова, це твоя розмова з Богом. Твоя у найглибшому сенсі цього слова.
І навіть у тому розумінні, що в центрі Вавилону, де будд продають перед входом до Катедрального римо-католицького собору, ти відчуваєш, що маєш якусь часточку рідного дому.

Ось її текст:

Залишся зі мною, Господи, бо мені необхідна Твоя присутність, щоб мені не забувати про Тебе.

Ти знаєш, по слабкості моїй я можу залишити Тебе.

Залишся зі мною, Господи, бо я слабкий, і мені потрібна Твоя сила, щоб не впасти.

Залишся зі мною, Господи, бо Ти – життя моє, і без Тебе гасне вогонь в моєму серці.

Залишся зі мною, Господи, бо Ти – моє світло і без Тебе навколо панує пітьма.

Залишся зі мною, Господи, і відкрий мені Свою волю.

Залишся зі мною, Господи, щоб я чув Твій голос і слідував за Тобою.

Залишся зі мною, Господи, бо я хочу любити Тебе і бути завжди з Тобою.

Залишся зі мною, Господи, бо хоч моя душа і бідна, але я хочу, щоб вона стала місцем розради для Тебе, колискою любові.

Залишся зі мною, Господи, тому що, коли стає пізно і день схиляється до вечора, коли проходить життя, а смерть, суд і вічність наближаються, я потребую Тебе, щоб Ти оновив мої сили, щоб я не зупинявся на шляху. День вже вечоріє, наближається смерть, і я боюся темряви, боюся спокус, брак віри, боюся хреста і скорботи ... О, мій Ісусе, Ти так потрібен мені в цій ночі вигнання!

Залишся зі мною в цій ночі, Ісусе, бо у всьому моєму житті з його небезпеками я потребую Тебе.

Зроби так, Господи, щоб я впізнав Тебе, як Тебе впізнали Твої учні в ламанні хліба, щоб Святе Причастя було моїм Світлом, що розсіює тьму, Силою, що підтримує мене, і єдиною Радістю мого серця.

Залишся зі мною, Господи, бо в годину моєї смерті я хочу бути єдиним цілим з Тобою, якщо не в Причасті, то, принаймні, в благодаті і любові.

Залишся зі мною, Ісусе. Я не прошу в Тебе духовних втіх, бо я їх не заслуговую, але, Господи, я благаю Тебе, даруй мені благодать Твоєї присутності!

Залишся зі мною, Господи, бо я шукаю тільки Тебе, Твою Любов, Твою благодать, Твою волю, Твоє Серце, Твій Дух, тому що я люблю Тебе і все, про що прошу Тебе, це милість любити Тебе все сильніше і сильніше. Я хочу любити Тебе цієї рішучої любов'ю, яка наповнює все серце, поки я живу тут, на землі, щоб продовжувати любити Тебе досконало у Вічності.


Амінь.




Немає коментарів:

Дописати коментар