вівторок, 21 лютого 2017 р.

*

Не змагаю до того, щоби бути вмілим у багатьох речах. Не хочу, щоби мене всі впізнавали. Не прагну, щоби зі мною мило віталися. Не хочу, щоби мене за все хвалили. Не чекаю, що до мене заговорять першим. Чи поступляться, чи примиряться. Не мушу бути знаним за свої справжні заслуги, як і вважатиму несправедливістю бути зганьбленим не з власної вини.
Не потребую доброго слова за себе, бо слово надто дорого коштує, а відплата за кожне фальшиве слово надто висока.
Краще залишитися скривдженим, ніж бути винним комусь, а надто Богові.
Не значить, що хочу позбутися чогось, що маю. Чи цілком всамітнитися.
Але нічого немає значення, якщо я не принесу плоду.
Тому нічого не хочу, як окрім сповняти місію, яку для мене мій Отець Небесний призначив.
І тоді змагатиму до того, щоби бути вмілим в багатьох речах - задля сповнення своєї місії на славу Божу.
І хочу, щоби в мені - моїй поставі, словах, вчинках - всі впізнавали мого Господа.
І задля заповіді мого Господа, я буду чекати стільки, скільки чекав праведний Симеон, коли навіть найлютіший ворог заговорить, найбільший ненависник буде готовим примиритися.

Немає коментарів:

Дописати коментар