неділя, 5 січня 2020 р.

*

Я все життя наздоганятиму свої першокурсні лекції і семінари з літературознавства і мовознавства. Ми ж читали у першому семестрі першого курсу Фердинарда де Соссюра, Жака Дерріду, Ролана Барта і "З секретів поетичної творчости" Івана Франка. Ми, на чиїх губах ще молоко не обсохло..
Сніг на скронях тішитиметься, що з кожним роком я зрозумітиму ще щось з того всього, що читав на першому курсі у першому семестрі свого філологічного факультет. І щораз то глибше кожен fiction я аналізуватиму, оцінюватиму авторський задум, думатиму над перипетіями сюжетних ліній, своєрідністю персонажів, адекватністю бутафорій.. І щоразу подумки звертаючись до "Шевченкового міфу України", я розширюватиму горизонти свого розуміння створеної гуманітаріями світу цього дійсності.. І мені вистачить кількох текстів за перший семестр першого курсу, щоби роздумувати над ними ціле життя..

Немає коментарів:

Дописати коментар