пʼятниця, 16 лютого 2018 р.

З другої лекції пані Гридковець...

Перед тим, як двоє молодих людей хочуть вступити в подружні стосунки, потрібно дати щирі відповіді на такі запитання?

1. Чи саме з цією людиною я би хотів жити, коли мені буде 50-60?
2. Чи саме цю людину я би хотів доглядати, міняти їй підгузки, годувати і послуговувати, якщо вона стане калікою і неповносправною?
І тут не йдеться тільки про якийсь християнський обов'язок послужити ближньому. Тут йдеться про те, чи не думаю я в момент запитання: Цій людині я би не хотів міняти підгузки, а отій іншій - так. Отже, якщо є ще інша людина, про яку у нас сильні спогади, то ми ще не готові вступити в серйозні стосунки з коханою людиною.
3. Що я відчуваю, коли молюся з коханою людиною?

Відповіді на ці три запитання допоможуть нам краще зрозуміти, чи це саме ТА людина? Чи це саме ТОЙ, з ким я готовий усе своє подальше життя.

Немає коментарів:

Дописати коментар