понеділок, 15 січня 2018 р.

*

Пiсля того, як я почав довше спати, мозок знову став ледачим i почав моделювати складнi i заплутанi сни. Вiн це робить для того, щоби я хотiв їх дивитися щоразу довше й довше, тому що вони стають щораз цiкавiшими.
Вся облуда у тому, що я бачу тiльки результат творення, але не включаюся у процес. Тобто, звiсно, включаюся - включається мiй мозок - але творiння залишається чистою есенцiєю, свiтом iдей, потусторонньою дiйснiстю, яку нiхто не зможе зi мною роздiлити. У цьому ледачiсть. Потрiбно прикласти зусилля, щоби наче витесати iз брили скульптуру..
Сьогоднi вночi у снi я вернувся в часi на початок 2015-ого. Маючи конкретну вiзiю прийдешнього життя i великий досвiд, що прийшов згодом, я мав шанс знову прожити цих три роки.. Звicно, пiсля прочитання "Тлумачення сновидiнь" Фройда, жоден сон вже не є просто маренням. Я розумiю, що вплив на такий сюжет мав нещодавньо побачений допис у Фейсбуцi: "Щоби ви обрали: попасти на 15 рокiв вперед i мати на своєму рахунку мiльйони доларiв чи вернутися на 10 рокiв назад з досвiдом i пам'яттю, якi ви маєте?" Подумки я вибрав другий варiант.

Немає коментарів:

Дописати коментар