понеділок, 16 вересня 2024 р.

*

 Минулого семестру могла б бути гарна нагода порозмовляти про літературні справи. Більше навіть, про сучасну літературу. Та, проте, на жаль, студенти виявили мало інтересу і пішли шляхом "зробити щось на відчепне".

А, втім, як цікаво, літературознавчі роздуми самі зринають по собі. Щоби може колись ще розвинутися у чудову дискусію в авдиторній залі..?

Наприклад, про продаваність-класичність продукту. Вся класика, звісно, добре продавана. Тому що шедевральна. Але є бестселери. Вони також гарно продаються.

Бестселери зловживають людськими інстинктами. Інстинкти вивчає маркетологія.

Класика завойовує симпатії завдяки тому, що підносить людину до чогось вищого. Тому що стає над інстинктами, але залишається цікавою, бо вгадує насущні речі.

Хм.. така собі ідея для дискусії в авдиторії

Немає коментарів:

Дописати коментар