неділя, 14 квітня 2019 р.

*

Твiттер.. Є що згадати.
Я випив чистої води i душа стала чистою.
Вона стола чистою, це чисто правда, бо почали знову проникати бруднi думки.. Я вiдчув, як хочеться їх швидко вiдцуратися.

*

Досi пахне Оломоуцом. Сильний вiтер мене всерiвно загнав би до фойє готелю, але панi Ганiчкова на моє "I'm already here" вислала фотоповiдомлення.. Вони вже чекали там мене з хвилин 8..
Там в Оломоуцi прийнято користуватися Вотцапом? Що за минулий вiк..
Працюючи в мiнiстерствi так i не спромiгся там зареєструватися. I раптом вимушено, два днi тому, вилучаючи рiзнi додатки з телефона, я ставлю Вотцап на свiй телефон.
Вiтер розохотив радiти скорому приходу весни. Я був радий пошвидше приїхати назад в семiнарiю i випити кави з вершками..
Чому досi пахне Оломоуцом?
Я розсiювався мiж чеською, яку тiльки недавно почав розумiти i англiйською, якою досi можу лише вiдповiдати. Коли я починав говорити чеською, то провалювався в польську.
Тепер я маю дюжину сувенiрiв, бо зустрiч мусiла запам'ятатися, а значить з пам'ятi про неї я тепер питиму каву. З горнятка, яке менi лишили на спомин.
Може пахнуть сувенiри?

*

Я чую, як тi, хто нижче, гармонiзують мiй тенор. Я чуюся не просто потрiбним i важливим, як бас. Я чуюся провiдником, тим, хто веде. Менi не страшно йти, мене несуть їхнi ангельськi низькi голоси..

Немає коментарів:

Дописати коментар